گسترش کشاورزی در ناحیه های مرزی

لاریجانی درمورد حمایت دولت گفت: نیروگاه سردشت توسط مهندسین ایرانی ارائه شده و همچنین در کلیه برنامه های این کشور نمایش قدرت ایرانی وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با استناد به آئین بهره برداری از نیروگاه های برق آبی قدرتمند سردشت گفت: رونق تولید در امور مرزی از اولویت های نظام اقتصادی بوده و سد و نیروگاه های قدرتمند در این زمینه است. کشاورزی در مناظق مرزی منوط به تامین کود مورد نیاز از جانب دولت می باشد

وی افزود : این طرح یک سیستم قدردانی از صبر ، تصحیح مظلومین در سردشت در تبلیغات و مجازاتی است که در پشت جبهه قرار دارد و ملت ایران آن را مدیون این مرزنشینان شجاع و دلیر است. لاریجانی گفت با ارائه تحریم های ظالمانه می توانیم خدمات خود را به شما ارائه دهیم و توانستیم طرح های عمرانی را حتی در مناطق مرزی به خوبی اجرا کنیم.

لاریجانی ادامه داد: اجرا کردن این طرح در این شهرستان میتواند باعث جذب گردشگران در این شهر شود.وی گفت: برای بهبودی مصدومین در بنیاد شهید و ایثارگران سردشت ، می توانید در زمینه خدمات درمانی و خدمات پزشکی هر یک از آنها روی کمک های دولت حساب باز کنید.

اکنون علی لاریجانی و رضا اردکانیان چهار طرح در بخش آب و فاضلاب را اجرا کردند و توانستند پساب شهری را در گلمان ارومیه ، تصفیه خانه مهاباد و سیستم فاضلاب پلدشت و اشنویه افتتاح کنند که هزینه این طرح ها بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان شده است.

 

منبع:
گسترش کشاورزی در ناحیه های مرزی